fredag den 15. juli 2011

Min tur til ambassaden:)

Hola!

Ja, hvad er der sket siden sidst? Nååå jo, jeg har afsluttet folkeskolen! Det var en super dag, med masser af sjov, minder og fest! Har fået et sommerjob på Langelinie, hvilket er helt vildt fedt! 

Nogle dage inden jeg skulle ind på ambassaden havde jeg læst, at det godt kunne tage op til 1½ time at være inde på ambassaden. Fredag den 8 juli, blev det så min tur til at tage ind på ambassaden på grund af vandskade kunne der ikke kommer så mange ind i ambassaden, så min mor måtte blive uden for. Jeg kommer ind og blev registret og der gik ikke længe før det var min tur til at få tage fingeraftryk. Det var let som ingenting - bare lige at ligge sine fingre og så blev de scannet. Jeg skulle sætte mig ned igen og så ville jeg blive kaldt op til et interview. Jeg blev kaldt op og manden spurgte mig kun om en ting og så sagde han "Miss Nielsen I will approve your visa" og så var det faktisk det! Det hele tog kun 20 minutter, så da jeg ringede til min mor blev hun helt nervøs! Men der manglede intet i min ansøgning og jeg blev godkendt! 

Under en uge efter kom mit pas med posten og visaet var i!!! I skal glæde jer til at få jeres visum! Jeg synes, det er rigtig pænt! Nu mangler jeg ikke andet end afrejsedag og at pakke så er jeg klar til at tage til USA!!!!! 

btw.... JEG SKAL TIL KATY PERRY KONCERT!!!!! Min værtsmor har inviteret mig med til Katy Perrys koncert når hun er i Grand Rapids - den by jeg skal bo i :DD Jeg glæder mig allerede!

Talk to you later!

xoxo Julie

2 kommentarer:

  1. Hej Julie! Super fin blog. Jeg er nu medlem af siden. Jeg ville blive glad, hvis du ville gøre det samme ved min blog ;-)

    Jacobhyldgaard.blogspot.com

    SvarSlet
  2. Det lyder godt Jacob(: Jeg bliver medlem af din blog nu:D

    SvarSlet